Alla inlägg under september 2012

Av myris - 29 september 2012 19:16

Idag hade vi intagit frukost o massa kaffe innan tio, sen drog jag och Jörgen iväg för att fixa massa ärenden!

Väl hemma igen, blev det lunch o kaffe ;) härligt att va lediga ihop!

Sen åkte jag till plantagen o köpte mera blommor gör att göra välkomnande vid entrén, resultatet blev jätte fint ;)

Nu ätit tacos o druckit god kall öl, mysa i soffan med mitt <3!

Ha en fin lördag :)
Kramar från Myris

Av myris - 29 september 2012 19:15

Idag hade vi intagit frukost o massa kaffe innan tio, sen drog jag och Jörgen iväg för att fixa massa ärenden!

Väl hemma igen, blev det lunch o kaffe ;) härligt att va lediga ihop!

Sen åkte jag till plantagen o köpte mera blommor gör att göra välkomnande vid entrén, resultatet blev jätte fint ;)

Nu ätit tacos o druckit god kall öl, mysa i soffan med mitt <3!

Ha en fin lördag :)
Kramar från Myris

Av myris - 29 september 2012 01:26

Idag var det provtagning som gällde, jag som alltid vaknar tidigt,,,sov till tio helt plötsligt ;))
Hungrig som en varg, men åkte bums!

Efter det åkte jag till Jessica o intog medtagen Frukost, som blev yoghurt o färska hallon...o en längd.
Kanellängden skars i bitar, som njöts till gott kaffe hon bryggt ;)
Mycket prat om allt o inget!

Tackade för mig, nu bar det av mot blomsterlandet, Lotta i Märsta fyller 45 o vi är välkomna att fira henne vid sextiden!
Inhandlar en fin hibiskus med en zinkkruka till!

Sen blir det hem å slå in den i cellofanplast med mycket härligt krusigt snöre,,,, fint blev det o trevligt hade vi!

Nu ska jag sova!
Natti natti & kram från Myrizzzz ;)

Av myris - 24 september 2012 06:26

Härligt....idag får vi mysa hemma tillsammans, fast det är vardag ;)

Funderar på om vi ska kolla ut en ny tapet, till våran fondvägg i vardagsrummet som vi har planer på att ändra....kanske nått i gråskalan med mönster....hm, svårt det här! ;)

Har möte med min läkare denna vecka, höjning av medicin antagligen. Mår bättre, skönt att bli lite lugnare inombords! :)
Hon är så himla duktig, stort förtroende för henne! Hon säger saker i klartext, att det kan ta flera år att bli frisk från denna utmattningsdeprission. Skönt, annars kanske man inbillar sig att det går på ett kick.

Har ju varit med om en del, inte så konstigt då kanske....
Levde med barnens pappa i 10 år, jag blev änka när barnen var 4 & 6 år, han tog sitt liv, och jag hittade honom!

Mamma har missbrukat alkohol hela min uppväxt, tagit hand om lillebror sen jag var sju år, hon försökte ta sitt liv ett år innan min man dog!
Satt på intensiven i tre dygn å vakade! Oro oro oro, hela tiden!
Alltså, man glömmer saker å går vidare! Jag var hemma med barnen i tre år o kurerade mig med kurator o mycket lugn, omställningen med att bli själv var jobbig!
Men bestämde mig från dag ett, att detta ska jag klara!

Å det gjorde jag ;) men idag 18 år senare så inser jag att det var en person jag glömde bort,,,,mig själv! :(
Därför sitter jag nu här o måste börja med det. Det kommer gå bra! ;)

Ojdå, vart visst lite mer skrivet än jag tänkt...men saker o ting måste liksom ut, å här kom dom!

Tur att barnen är 22 o 24 år nu, jag har gjort det jag bestämde mig för, att lyckas med mina barn!
Och det får jag tillbaka av dom idag, dom finns Alltid där för mig! <3

Ha en underbar måndag nu, ta hand om dig! ;)
Kramar om.....

Av myris - 18 september 2012 11:50

Satt rekord i vila o sova, vi la oss vid 15.30 på soffan med duntäcken o kuddar! :)
Låg där tills vi gick i säng kl 21 typ, somnade och sov till 9.30 i dag.
Hör å häpna....känner mig fortfarande trött! :)) otroligt, snacka om liggsår!

Inget planerat i dag, skönt! Ska försöka ta mig ut å gå en halvtimme strax.
Sen lugnt!

Härlig tisdag på er alla fina!
Kram Myran <3

Av myris - 17 september 2012 07:05

Ligger i sängen än, och funderar på min dag,,,,
Bjuden på lunch av Gulliga Lotta :)
Innan resan går vidare till bästa ryggfixaren i Roslagen!

Medicinen jag äter mot min utmattning är mycket bättre än den förra, hoppas dom håller hela vägen! :)
Fortfarande jätte slut i kroppen, orken är låg i dag,,,men snart får jag vila igen! ;)

Go måndag på er!
Kram myr@n ;))

Av myris - 14 september 2012 09:44

Underbar morgon tillsammans med sonen som är ledig från jobbet idag!
?
Vi har pratat och druckit kaffe!
Det behövs mysiga små oväntade stunder ibland!
Under tiden vi pratade så satt sonen med blocket! Fint blev det. ?

Nu ska jag städa lite innan det blir helg! Ha en underbar helg!

Kramar från Myran

Av myris - 13 september 2012 07:38

Har inte skrivit pga att jag tagit en paus.
Kommer ta det lugnt ett tag, för att se om utmattningen lägger sig.... ;)

Promenader, vila, cykelturer, massage o absolut inga krav eller stressande situationer!
Jag ska bli som ny igen!!!! :)

Kram på er!
Myran

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards