Alla inlägg under februari 2017

Av myris - 28 februari 2017 18:29

Satt rosor från servett, på mitt vita mobilskal, blev riktigt nöjd :)

Av myris - 28 februari 2017 17:24

Idag tackade vi av en underbar arbetskamrat, hon har tagit pension och nu väntar livet på henne <3. Åh va härligt.... Kommer kännas tomt utan henne, hon va den som tog emot mig min första arbetsdag för ca 5 mån sen :)
Och som vi skrattat och haft kul i fikarummet och på avdelningen :D

Fast vi kommer fortsätta träffas, det har vi bestämt :) <3

Omtumlande dag, men det känns så bra ändå, för hennes skull....




En "hallonskål" fylld med massa nyttigt gott, inget godis eftersom hon försöker dra ner på sött :)

Av myris - 27 februari 2017 18:27

Varit på salong och fixat naglarna igen :)
Klippte ner dom, för dom va såå långa nu.
Känns kul att mina egna naglar hållit sig hela i flera månader nu <3

Känner mig så fräsch när jag gjort i ordning dom.

Ha en fin kväll!

Efter lackning.

Före.

Av myris - 27 februari 2017 11:09

Eftersom jag har ändrat livsstil till Paleo, så har jag nu denna vecka gått ner -0,5, sammanlagt 4,5 kg sen start för ca. 4 veckor sen :)

Glädje, allt känns lätt <3

Köpte ny matlåda igår, känns lyxigt med ljusrosa färg :)

Ha en skön måndag <.3

Av myris - 26 februari 2017 21:08

Jag och sonen har varit och firat dottern/syrran idag :)
Smörgåstårta och bål bjöds det på :)

Jag fick en härlig räksallad och vatten med massa bär i, jättefräscht.

smörgåstårtan hade dom gjort själva plus min goda räksallad <3
Och även bålen.

Hon fick en servis i gammaldags stil, och bestick från oss.

Presentkort på H&M 500:- av sin bror.

Tröja o mysbyxor av sin svärmor.

Pengar att shoppa för av sambon.

Av myris - 26 februari 2017 05:26

Ute faller snön och inne i värmen är jag, men kommer inte va det hela dagen.
Det är nämligen min dotters 29 års dag idag <3
Svårt att förstå....29 år....Gud va tiden går :)

Ska bli jätte trevligt, har köpt en servis i lite lantlig stil och bestick som hon önskat sig.

Det bjuds på hemlagad smörgåstårta, och till mig blir det laxsallad :), så gulliga, dom ringde och frågade om jag gillar lax och om jag får äta majonäs, dom är så omtänksamma nu när jag äter Paleo och har ändrat livsstil. Tur att dom jobbar som kockar båda två, det blir alltid supergott :P

Så här ser min dag ut, hoppas eran blir lika bra!

Ha en skön söndag :)

Av myris - 25 februari 2017 19:14

Idag efter inköp av sköljmedel och diverse andra förbrukningsgrejor, så blev det lunch för mig och min sambo på en salladsbar :)

Gott och fräscht!
Sen handlade vi lite på Hemköp o åkte hemåt.

Nu är det dags att hänga tvätten och sen fixa kycklingen så den blir klar.

Ha en bra lördagskväll :)

Av myris - 25 februari 2017 07:41

Idag blir det annan frukost än i vardagarna, då jag alltid tar en stor smoothie.
Nej idag blir det omelett med små stekta plommonfomater, kokt skinka, en apelsinoch en stor kopp te <3

Inger gluten, socker eller mejeri, mår så bra med paleokost.

Ha en mysig morgon <3

Bild lånad från nätet.

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards