Alla inlägg under augusti 2015

Av myris - 31 augusti 2015 07:07

vaken sen 5.30, nu frukost, sen ut på långpromenad med Akila! <3
Ha det bra!
Kram

Muggen har jag gjort decoupage på, klippt ur servett och lackat och bränt på.
Tjingeling <3

Av myris - 30 augusti 2015 20:22

fick köpa en tavla som en tjej gjort på Facebook.
Den är jättefin 70x50cm canvas
Ska bli så kul när den kommer med posten! :D

Just love IT!!!!

Av myris - 30 augusti 2015 17:16

varit på Ikea och köpt lakan och madrass till 120 sängen, vi byter med min dotter mot en 90 säng,dom har redan en 90 i förrådet, så då får dom en bredare istället.
Och vi tar deras 120 hit hem.
Åker över med släpet i morgon efter jobbet, så byter vi då :)

Hittade en madrass på fyndet, 400:-, tackar tackar :)

Tog en slängkappa till Madde o Joel, han fyller ju på tisdag, så det får bli en present ;)

Köpte även hem nya rosa ljus till vardagsrummet.

Kommer bli så fint! :)

Av myris - 30 augusti 2015 13:09

Vägning på söndagar! :)
Till min stora glädje -2,1kg, en bra start på min viktresa <3

Mycket tack vare promenaderna med Akila och ändrad kost.
Känner mig på gång!!

Yes!!!!

Av myris - 29 augusti 2015 18:20

Gick upp 5.30, slappade i soffan och spelade lite på mobilen :)
Ut med M hunden 3,5 km.

Städat altanen och rensat blommorna. Blev jätte fint :)

Sen bar det av till min dotter o svärson i hammarbyhöjden.
Där kom jag med 4 st ugglemuggar, bara endå sådär, Då hade DOM köpt en jätte fin blomma i kruka till mig <3
....hade jag inte räknat med <3
Mysigt att ses innan dom åker till Spanien.

Nu sitter jag i solen på altanen, med en kall öl :)

Den här fina hängsparrisen fick jag <3

Av myris - 28 augusti 2015 07:42

Faktiskt riktigt skönt att det äntligen är fredag. Känt mig trött och lite orkeslös. Får inte glömma att jag jobbar halvtid pga utmattning, därför måste jag ta det lugnt.

Det jag har i helgen är att jag ska träffa min dotter o svärson på lördag, dom ska ska åka till Spaninen på semester en vecka <3

Sen ska jag göra två frukostskålar med ugglor på :)
Så jag kan skicka paketet till Norrtälje.

Annars inget inbokat :)
Ge mig ut och kolla kläder, det behövs....om jag orkar ;)

Middag blir tacos med sambon här hemma <3

Av myris - 28 augusti 2015 02:21

vilket party det kommer bli när vi alla ses på tyrol som byggs om till grekisk miljö.
Där ska vi, gamla vänner ses och mysa ihop en hel kväll i mars 2016 <3
Björn Ulvaeus min stora idol har varit med och skapat detta! :D
Åh va kul att se fram emot!!!

ABBA-fan har jag varit sen jag va 7 år, så detta kommer bli underbart!!!!

Av myris - 27 augusti 2015 10:13

varit ute på en längre runda med hunden idag, känns skönt! :)
Jag har som mål att gå ner 33 kg, som jag inte tänker bära på längre <3

Träningscyklar o går så mycket foten orkar (ibland mer än den klarar av) men jag måste, om det det ska hända nått med vikten.

Tagit bort gluten o undviker socker och kolhydrater plus att jag lämnat kaffeträsket sen en vecka tillbaks :)

Känns att nu är jag på G :D

Ha en fin Dag alla där ute!
....i morgon är det fredag igen :)
Kram//Myris

Skål på er! ;)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards