Alla inlägg under oktober 2015

Av myris - 29 oktober 2015 06:35

Letat länge väl och överallt, äntligen en jacka jag kunde stänga.
Inte kul att ha gått upp så här mycket sen jag va sjuk....men men, det ska bort :)
Bra morot faktiskt, under tiden jag går ner så köper jag fina kläder, så jag känner mig fräschare medans jag går ner.
Jag behöver och vill känna mig vacker trots att jag väger för mycket, lättare att gå ner om man är tillfreds med sig själv <3

Av myris - 28 oktober 2015 04:12

Åh va skönt det är att må bättre och orka mer.
I år ska vi försöka ha alla våra barn, barnbarn och respektive här i jul <3

Vi hjälps åt och gör lite "knytis" nån gör en Jansson och nån gör köttbullar tex.
Åh va jag längtar nu, tända ljus, god mat, familjen runt sig :)

Skönt att börja planera redan nu.

Inga julklappar till oss vuxna, bara till yngsta dottern Ida och till lilla barnbarnet Taylor (6dagar i dag))
Då slipper vi känna press med det, trisslotter till var och en bara!
Det blir bra <3

Längtar.......

Hjul i stugan :)
Sambon nöjd iallafall <3

Av myris - 27 oktober 2015 21:06

Underbar morgonpromenad igår innan jobbet :)
Solen sken och det va skönt ute.

Av myris - 24 oktober 2015 07:54

Men det är min bror och hans familj som har flyttat, Så nu vet ni! :)

Av myris - 24 oktober 2015 07:44

Vi bestämde att vi skulle ses idag,
Dom har nämligen flyttat, så jag måste dit och titta hur fint dom fått det.

Jag fixar fikat och åker sen :)

La mig ju jätte tidigt igår, så nu är jag pigg <:3

Av myris - 23 oktober 2015 20:20

Igår vart det dubbel lycka och <3 glädje, min bonusson och hans tjej fick en liten prins o min son fick ta bort hoffmannställningen från benet <3

Grattis Madeleine och Joakim till eran lilla prins <3

Av myris - 23 oktober 2015 20:15

Igår fick min son operera bort sin ställning på benet. Den har han haft nu i 1,5 år.....
Vi lunchade hemma hos honom idag, och efter maten skulle dom iväg och handla, han drog på sig sina jeans som han inte haft på hela tiden.

Bara kunnat få på sig shorts eller mjukisbyxor....vilken lycka!
Han kan stå o gå utan kryckor :)

15 operationer senare, vilken tapper kämpe till son jag har...herregud.

Det va risk för amputation, han fick en propp,jätte hög feber, ensamhet, inte jobba som han gjorde jämt, Ett litet litet rum på sjukhuset i månader, rullstol....otroligt, visste inte hur utgången av det hela skulle bli och en jäkla Massa oro......

Åh NU IDAG kan han GÅ <3

Jag är såååå glad för hans skull!!! <3

Av myris - 22 oktober 2015 19:01

Va och tränade igår på gymet i Vällingby, med mig va min jobbarkompis Nettan.

Första gången på många år, men det kändes bra ändå i musklerna, trots 1 timmes träning.

Ska träna månd, onsdag o fredagar.
Och bara äta gottigott en dag i veckan :)

Nu kör vi!!

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards