Alla inlägg under november 2014

Av myris - 18 november 2014 07:01

Idag blir det läkarbesök ang min utmattning. Gud va tiden går fort, en månad bara rinner iväg.... Hon är jätte bra o förstående, hon lyssnar verkligen?

Sen blir det hem till sonen och skjutsa dom till Huddinge.

Efter det blir det hem och dammsuga och skura o bädda rent i sängarna.

Efter det lite avkoppling bland muggar o skålar i mitt pysselrum?två skålar till en kollega beställda.

Hon önskar denna tomte på skålarna, då ska hon få det med?,

Ha en fin dag.....
Kram/Myris

Av myris - 14 november 2014 07:17

Hej igen, glömmer liksom bort min blogg. Men har nu bestämt nig för att börja skriva igen.

Jobbar o mår bra. Började med decoupage (limmar servetter på muggar o skålar) när jag va sjukskriven. Startade då Myran's Presentskåp på Facebook, vilket till min stora glädje gjort att jag sålt många fina muggar o frukostskålar.

Just nu inriktar jag mig på Julmotiv, eftersom det inte är så långt kvar till jul...hör förståss andra motiv också
:)

Detta är den bästa avkoppling som finns!

Köpte ett gammalt bokskåp på Myrorna och målade om det vitt, där i har jag alla saker jag säljer.

Kika gärna in på Myran's Presentskåp på Facebook om du vill se vad jag gör.... :)

Ha en fin fredag!
Kramar Myris


Lite av mitt urval! :)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards