Alla inlägg under oktober 2012

Av myris - 22 oktober 2012 00:16

Idag har jag varit hos min bror Anders o hans fru Liza & deras två underbara barn Moa o Tindra! :)
Blev bjuden på trerätters.... Mums
Mycket härligt prat, samt kram o lek med dom små trollen....<3

Jag är så glad att jag åkte, vi måste ses oftare känns det som! :)

Lycklig o nöjd vände jag hem vid 20.30 ca efter att ha sett Moas film med uppvisningen från dansen hon går på! Så söt hon är....min lilla guddotter!
Tindra är precis lika söt fast hon inte går på dans! :)

Änglar, finns dom,,,, JA, i Åkersberga bor dom! ;)

Kramis från Myris

Av myris - 20 oktober 2012 00:16

Skönt med fredag, ikväll börjar helgen! ;)
Dagen började med att en vän till mig ringde o frågade om vi skulle ses på Ikea innan jag börja jobba, absolut blev mitt svar! Jag åkte dit o vi lunchade, fikade o kolla lite grejer, härligt men kort, vid halv ett måste jag åka vidare mot jobbet, börjar ett!

Jobbet gick galant! :)
Vi var innne o spelade spel, legobygge, klippande i tidningar, duplo sagor o massa annat...

Väl hemma hos min sjukling till karl(förkyld&hosta) så tog jag in den fina ljushållaren och lilla duken jag köpte till vardagsrummet!
Vi blev nöjda båda två, så nöjda att sitta i soffan vid ljuset å mysa, att vi inte orkade göra pannbiffarna vi tänkt,,,,så det blev kinamat! ;))

Ha en go kväll! Kramen <3

Av myris - 19 oktober 2012 00:04

Det var länge sen jag skrev nu, men har varit slut o sjuk ett tag! :(

Känns som livet är på väg in i rätt fas, är inne på andra veckan med träning o mindre portioner mat! :)
Resultatet är - 2.8 kg på 2 veckor ;))
Vävning hemma varje måndagmorgon. För att inte bryta det här, så lägger jag ut det på min Facebook, det peppar! :)

Inne på andra arbetsveckan, jobbar 25%, efter att ha varit sjukskriven helt för utmattningsdeprission.
Det går mycket bättre än jag vågade hoppas på! :)
Två timmar om dagen är rätt tufft ändå när man arbetar på en förskola,,,, ;P

Medicinen jag äter är en stor förtjänst till att jag mår bättre, utan den och min underbara läkare samt kurator hade jag inte kommit nån vart!
Och framför allt så har jag varvat ner o njuter mer av livet nu!

Allt går bara man vill! <3

Jag är inte helt återställd, kan lika gärna falla igen,,, men så här bra var det längesen jag mådde.... Härligt!
Vila, arbete, positivt tankesätt, självinsikt och en jäkligt förstående o underbar sambo <3 gör att det går lättare!

Ha en fin helg nu, och Du,....ta hand om dig o lyssna på din kropp! :)

Kram från Myris

Av myris - 19 oktober 2012 00:03

Det var länge sen jag skrev nu, men har varit slut o sjuk ett tag! :(

Känns som livet är på väg in i rätt fas, är inne på andra veckan med träning o mindre portioner mat! :)
Resultatet är - 2.8 kg på 2 veckor ;))
Vävning hemma varje måndagmorgon. För att inte bryta det här, så lägger jag ut det på min Facebook, det peppar! :)

Inne på andra arbetsveckan, jobbar 25%, efter att ha varit sjukskriven helt för utmattningsdeprission.
Det går mycket bättre än jag vågade hoppas på! :)
Två timmar om dagen är rätt tufft ändå när man arbetar på en förskola,,,, ;P

Medicinen jag äter är en stor förtjänst till att jag mår bättre, utan den och min underbara läkare samt kurator hade jag inte kommit nån vart!
Och framför allt så har jag varvat ner o njuter mer av livet nu!

Allt går bara man vill! <3

Jag är inte helt återställd, kan lika gärna falla igen,,, men så här bra var det längesen jag mådde.... Härligt!
Vila, arbete, positivt tankesätt, självinsikt och en jäkligt förstående o underbar sambo <3 gör att det går lättare!

Ha en fin helg nu, och Du,....ta hand om dig o lyssna på din kropp! :)

Kram från Myris

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards