Alla inlägg under juni 2014

Av myris - 10 juni 2014 11:30

Började arbetsträna 2tim/dag den 2 juni. Nu känner jag mig orkeslös o trött igen....när ska det vända helt?

Jaja, det kommer det göra så klart?, men trött på att inte orka nått. Sov hela dagen igår o hela natten till 9 i morse, inte likt mig...

Ute på morgonpromenad med pappas hund som jag mer el mindre tagit över, eftersom han flyttat till äldreboende och inte kan ta sig ut på promenader pga sina bensår.
Det är Akillas förtjänst att jag komit igång med promenerandet.

Känns jätteskönt att va lite tvungen...hihi
Men man får passa sig, utmattningen kommer fort om jag inte vilar mycket.

Just nu sitter jag på vår fina altan o njuter av sol o knallblå himmel. Intagit lunchen, o nu blir det lite fix på altanen. Fortsätta torka rent staketet som jag började med igår ?

Ha en fin sommardag!
Kram

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards