Alla inlägg under april 2017

Av myris - 2 april 2017 17:37

Varit ute och krattat ihop 4 fulla säckar med löv idag.
Gjorde stroganoff o ris till lunch, som vi åt på altanen i den underbara vårsolen :D

Tvättade av mina sommardäck och sambon satte på dom och bytte bromsar.

Känner mig rätt nöjd med dagen, nu slappar jag lite på soffan.

Varit noga med kosten denna vecka, så hoppas på bra viktminskning veckan som kommer..... :p
Äter inget gluten eller mejeri, och inget socker sen slutet av januari i år.

Har gått ner ca 7 kg nu <3

Av myris - 2 april 2017 08:05

Det blev storstädning i alla skåp i köket (och det är många), rensat bort det som inte används. Städat ur alla skåp och flyttat runt så att allt som har med bak att göra är i ett skåp tex.

Det blev 4 fulla Ikea påsar som skänkes till våra vuxna barn och till Myrorna.

Känns sååå skönt :)

Senare på kvällen la jag ut ett 1500 bitars puzzel på köksbordet, som jag fått av en vän för att jag gjorde en frukostmygg och skål med ugglor på som jag inte ville ha betalt för :)
Det här va en bra betalning :D

Idag blir det lite tvätta och städa vidare och ut på promenad :)

Ha det så bra!

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards