Alla inlägg under januari 2017

Av myris - 17 januari 2017 10:45

Beställde servetter som jag ska göra decoupage med, massa olika fina motiv.

Beställde för ett tag sen, dom kom för några dagar sedan.. Dom va jättefina.

Men det bästa av allt va att det på kuvertet satt ett frimärke med ABBA på, mina största idoler sen jag va barn :D vilken lycka....dessutom ostämplat också <3

Tog kort och gjorde ett litet minne av det.

Ville bara berätta.....hihi.

Av myris - 14 januari 2017 07:22

Idag är det äntligen helg och jag ska bara ta det lugnt, känns skönt. :)

Varit ganska mycket på jobbet, många öppningar på morgonen vid 6.30 Då vill man ju va ute i god tid, så man är där en kvart innan minst.

Mycket beställningar av förbrukningsmaterial, och det är jätte invecklat att beställa, höll på i flera dagar, eftersom jag bara kan sitta korta stunder.
Men jag vill ha ansvar, det stärker mig.
Beställer även alla marvaror, det har jag fått koll på.


Jag är även ansvarig för felanmälningar, också kul att ha det ansvaret. :)
Eftersom jag är teknisk så kan jag fixa mycket själv, istället för att ringa hela tiden och vi ska betala för det.

Men men, nu är det helg och jag ska vila eftersom jag känner mig totalt orkeslös.....viktigt att lyssna på kroppen <3

Kramis

Av myris - 9 januari 2017 21:05

Så blev det dags att gå in i normala rutiner igen, fast jag har jobbat under jul och mellandagar så har det varit jätte lugnt på jobbet.

Igår städade jag bort julen, och i morse va det jätte mysigt att komma ner på morgonen och inta frukost med levande ljus <3

Av myris - 8 januari 2017 07:37

Nu är det äntligen dags att se framåt, ut med julsakerna och dags att släppa in våren.
Tycker om januari, då börjar allt liksom om på mått vis :)

Då vill jag ut och shoppa våriga gardiner och sätta krispiga tulpaner i vaser, ljusa färger.
Men jag är dubbel, tycker om all julbelysning i fönstren, dom vill jag gärna ha kvar :P

Jaja, så känns det varje år tycker jag.
Idag blir det iallafall en fixardag här hemma :)

Hej hopp :D

Lånad bild från nätet,

Av myris - 4 januari 2017 18:24

Jobbar och sen är jag rätt seg efter det, så det blir inget skrivet här.

Skottat snö och slappat sen jag kom hem. Min bonusdotter va med mig på jobbet i dag :)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards