Alla inlägg under november 2015

Av myris - 9 november 2015 07:25

Vi syskon firade vår far igår, blommor och tårta <3
Och hundarna va med förstås :)
Han blev jätteglad.

Medans syster o bror väntade kvar hos pappa, så åkte jag ber till kyrkan på Blidö och tände ljus till mamma o planterade o tände lyktan på Peters grav (min fd man) :)

Efter det hämtade jag mina syskon och vi åkte till syrran och käkade goda räkmackor.....hon bjuder alltid oss på det <3 mums!!!!

Vi bestämde att vi alla tre ska ut till ön igen på första advent och fixa julfint hos pappa, putsa fönstren och pynta lite, han tycker ju om julmys :)

Körde hem brorsan till Ånersberga, sen till Häggvik och köpte grönsaker till tacosen.
Väl hemma, så röjde jag och städade i köket vid matplatsen, la på nya duken och satte dit nyinköpta blomman fram med två ljuslyktor.
Fixa iordning två vita lampor i köksfönstret o ställde orkidéen i mitten.
Det blev såå fint.

Sen lagade vi tacos tillsammans jag o Jörgen :)

Sen efter undanplockning o fix, så dammsög o skurade jag mellan tv programmen "solsidan" o "Hellenius hörna" :)

Nöjd o glad somnade jag <3

Vilket race.....haha, men nu på morgonen är jag så nöjd att komma ner till detta rena fina..... :)

Av myris - 6 november 2015 21:59

Gjort en blöjtårta för första gången. Har blivit bonusfarmor och ska träffa sen lille i morgon för första gången :)

Vi längtar.....

Riktigt stolt faktiskt :)

Av myris - 6 november 2015 07:26

Muggar med decoupage av servett, tål hand/maskindisk.

Säljes inslagna i cellofanplast med rött presentband på.
50:-/st och frakt.

Slår in alla muggar i cellofanplast och rött snöre, bästa julklappen <3

Av myris - 3 november 2015 03:07

Denna va bra! :)

Av myris - 1 november 2015 20:06

Nu har vi hämtat hem bilen, en Mazda miata cab. En sån som va med i filmen Bilar.....Mia o Pia :)

Så häftig och läcker att köra <3

Av myris - 1 november 2015 20:00

Köpt nya vita muggar och frukostskålar som jag sätter decoupage på, av servetter :)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards