Alla inlägg under februari 2017

Av myris - 24 februari 2017 18:57

Inget sötsug alls, köper färska räkor och salta rostade mandlar att snaska på till helgen. Köpte rött vin men det va inte va jag ville ha...så det blev bubbelvatten med smak av hallon och blåbär :)
Livet blir så lättsamt med Paleokost.

Känns skönt att göra sunda val :)

Nu ska jag vila en stund så jag orkar hela kvällen :P

Ha en fin fredagskväll <3

Av myris - 23 februari 2017 05:54

Sen jag började med Paleo för 4 veckor sen, så dricker jag smoothie varje morgon.
Havredryck, banan, frysta jordgubbar, frysta blåbär, frusen mango och chiafrön.
Lyxigt och gott, jag har slutat med allt socker, mejeri och gluten.

Mår såå mycket bättre, vill iunna mig att må bra och gå ner i vikt.

Såhär kommer jag leva, känns helt underbart <3
Har närmare ca 40 kg att gå ner, har underfunktion i sköldkörteln, pga det vill jag byta kost, för att få bort den sjukdomen :)

Ha en bra torsdag..,,

Av myris - 22 februari 2017 19:06

Känt länge att jag vill bli blodgivare, viktigt att vi hjälps åt :)
Anmälde mig för längesen, men nu först kom jag iväg :)

Fick fylla i blanketter och sen fick jag lägga mig i en stol och prover och blodtryck kollades.
Om inget svar kommit på en månad, så är det ok att lämna blod framöver <3

Spännande..... :)

Ha en fin kväll <3

Av myris - 20 februari 2017 16:45

Jobbat klart och nu njuter vi lite på varsin soffdel :)
Ska fixa middag strax, men nu ska vi slappa ett litet tag till <3

Känner mig såååå nöjd, i morse hade jag gått ner sammanlagt 4 kg sen jag började äta hälsosamt, äter Paleo sen 3 veckor tillbaka.
Inget socker överhuvudtaget alls och inget gluten eller mejeri.
Så enkelt, trodde aldrig jag skulle fixa det här, men eftersom jag äter så bra kost så finns inget sug efter nått onyttigt alls :D

Hej hopp, ha en fin kväll..... <3

Av myris - 19 februari 2017 21:22

Känns så skönt, idag har jag tömt hela vitrinskåpet i pysselrummet på allt. Hade mina alster där, muggar o annat med servettedecoupage.

Ska avveckla allt.
Hållit på sen 2014 med min hobby, men nu jobbar jag så mycket och allt tar sån tid.
Känns helt rätt tid att lägga ner.

Så nu har skåpet kommit ut i vardagsrummet och fyllts med massa olika glas istället :D
Blev jättebra!!!
Ska sätta i ledlister i morgon.

Ha det gott.

Av myris - 18 februari 2017 09:59

Underbara lördag,
Äntligen ledigt

Idag blir det fixa här hemma. Laga gryta och städa och mysa med sambon. :D njut hörni, livet går inte i repris....
Kramar

Av myris - 15 februari 2017 18:45

Först tog vi en prommenad på 45 min.
Efter det intog vi mat ute på restaurang. Kyckling med grönsaker,
Nu myser vi i soffan <3

Längtar efter sommaren <3

Av myris - 15 februari 2017 06:19

Känns att det blir ljusare och ljusare varje dag :)
Underbart, jag längtar efter våren, att kunna öppna upp nybygda altanen och fixa med blommor och möbler...
Snart så,,,,,ska bli så mysigt <3

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards