Alla inlägg under september 2015

Av myris - 7 september 2015 16:31

Oj va jag städade i igår, pysselrummet, blir skräp och förvaringsrum när man inte vet va man ska göra av allt.

Sålt massa saker, och kastat det som inte behövdes. :)
Mycket nöjd!

Av myris - 5 september 2015 07:06

Ser ut att bli fint väder idag, solen lyser :)
Varit uppe sen 6, men legat på soffan och slappat.

Längtat efter helgen, ska ta det lugnt o samla krafter, behöver fylla på lite.

Bästa platsen att göra det på, är här hemma <3

Av myris - 3 september 2015 05:33

Igår va sista rehabmötet med förskassan, läkare, chef, pga min utmattning, ska planera in 6 timmars arbetsdag fr.o.m mitten av oktober, sen heltid fr.o.m December.

Vet inte hur detta kommer gå, men hoppfull! :)

Trivs som bara den på jobbet, känns som en nystart nu när jag bytt avdelning :)
Vi möblerar och utformar avdelningen så den passar vår verksamhet.

Kommer bli så bra det här! Glad att jag mår bättre, det har varit en tuff resa och jag har fått insikt och verktyg så jag klarar mig.
Ha det gott! <3

Av myris - 2 september 2015 05:20

äntligen hittat servetterna jag letat efter länge,
Kommer om 1-4 arbetsdagar =D
Lycka!
Det ska bli kul att göra decoupage med dom :)

Av myris - 2 september 2015 03:44

vaknade nyss å sträckte på mig, då hör jag hur Akila börjar gnälla lite, jag frågar om hon vill gå ut. Hon Svarar med ett gnäll, ner så hon får gå ut och göra sina behov :)
Nu är hon nöjd o ligger här i sin bädd och tvättar sig :)
....eller nu hörs snarkningar från henne <3

Bara försöka somna om nu då ;P

Natti natti

Vi måste ta på koppel på natten, bara tills hon kommit ut från altanen, sen släpper jag henne. (även fast vi har egen tomt) annars skälls det, hon ser dåligt o lite mörkrädd..... <3

Av myris - 1 september 2015 15:32

nu ska jag gå upp från soffan och baka ihop en äppelpaj och göra vaniljsås :)
Ska överraska min älskling som varit borta på kurs sen i går

Mums ska det bli! :)

Av myris - 1 september 2015 15:21

jobbat, och sen hem till Akila och gick en timme med henne, ont i mina förbenade fötter så jag knappt kunde gå hem.....morr!!! :(
Får ont pga min psoriasisartrit, inget hjälper, ätit antiinflammatoriskt hur länge som helst, så nu slutar jag med dom. Behåller alvedonen med modifierad frisättning :)
Ska träffa läkaren den 19 september, då får vi komma på vad vi ska göra vidare.

Nu ligger jag med benen högt och slappar i soffan :)
Jätteskönt!

Soffläge.....hihi

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards