Alla inlägg den 18 mars 2017

Av myris - 18 mars 2017 15:55

Varit och köpt ny grill idag, så vi kan inviga vår nya altan snart :)
Köpte även en grillmatta att ha under den, så man inte sabbar altangolvet.

Grilltång och briketter blev det också... :)

Vi kastade den gamla risiga grillen vi hade, det va en sån där stengrill med skorsten och hylla under, den har varit jättebra.

Nu har vi ätit kinabuffe i Vällingby och handlat lite grönsaker och annat :)
Blir grilla i morgon och köpa blommor att plantera ute <3

Ha en fin kväll! :)

Av myris - 18 mars 2017 08:39

fet textmåste testa.... kan inte ändra min text kursiv text
Vill även ha kursiv testar

Av myris - 18 mars 2017 07:28

Äntligen lördagmorgon igen, och jag är ledig...nice :)
La mig redan vid 20.30 för jag bara somnade i soffan hela tiden, lägger mig hellre tidigt och vaknar tidigt. Det gör mig ingenting , eftersom jag älskar mornar och tystnaden :)

Idag blir det promenad och tvätta och städa lite, laga god middag med sambon <3

Nu ska jag gå ner och göra en latte och sätta mig vid datorn och lyssna på ring så spelar vi, lyssnat på det sen jag va barn...så mysigt, Det är lördagmorgon det.

Hoppas solen vill lysa hela dagen, ska fixa lite på altanen och plantera lite vårblommor vid ytterdörren tänkte jag, sen ska vi kanske testköra våran lilla sportbil :)

Ha en fin och solig lördag <3

Bild lånad.

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards