Alla inlägg den 1 januari 2018

Av myris - 1 januari 2018 09:48

2018...
Det innebär nya utmaningar, mål och möjligheter :)
Och jag ska ta vara på dom, det här året ska spegla, hälsa, må brakontot ska fyllas på bredden och jag ska röra på mig, mycket.

Jag vill ge mig själv en nystart i livet <3
Där jag får må ännu bättre och verkligen ta hand om MIG!
Det är jag värd <3

Vi firade nyåret själva här hemma, bara jag och J. Han sjuk och jag orkeslös efter min förkylning. Mysigt hade vi, soffan hela dan. Massa gott att äta och snaska på :)
Skagenröra på rostbröd och fyllda avocado med räkor, Jordgubb o citron Loka för min del och öl för hans del.

Tolvslaget stod vi på övervåningen och tittade ut (det regnade) och skålade i ....hör å häpna...öl i champagneglas ;))hihi....

Kramades och insåg att vid den här tiden för 10 år sen började vi chatta med varandra via ?mötesplatsen?
<3
Wow alltså, nu står jag här och vi firar 10 år detta år...bästa mannen i mitt liv ever!!!

Nä, Ha en fin start nu på januari :)
Kram på er.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards