Alla inlägg den 13 december 2017

Av myris - 13 december 2017 06:22

Igår morse snöade det ordentligt här i Hässelby på morgonen. Brukar åka bilen till jobbet, tar endast 6 min.
Men igår blev det bussen pga snön. Det är uppförsbacke till jobbet och ibland kommer jag knappt upp på vintern, plus att man inte får parkera där på tisdagar...så då blev det lättare såhär :)

Fick lite promenad också, eftersom bussen stannar en bra bit innan jobbet.
Känns bra, eftersom jag vill gå ner i vikt <3
Aldrig fel att röra på sig, nu i december så blir det ju massa gott att äta och snaska på, både hemma och på jobbet :P

Idag blir det luciafirande på förskolan jag jobbar på, eftersom jag är i köket
så är det jag som fixar allt som ska dukas fram tills föräldrar och syskon kommer, pepparkakor, lussebullar och must :)

Ha en fin lucia/Kram

Lånad bild från nätet.

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards