Alla inlägg den 26 december 2017

Av myris - 26 december 2017 18:42

Jo, jag har en vecka till ledigt. Känns jättenice, bara få vara.... :)
Men stackars mannen får slita redan from i morgon <3

Ska se till att träffa min bästa vän och kolla hur hon mår, nån dag.

Av myris - 26 december 2017 16:10

Hämtade min dotter som va hos sonen, hon vilar och jag och J har ätit kyckling ris och brunsås, ville lämna julmaten lite :D

Nya mattan utrullad under soffan och soffbordet :)
Känns lite ovant eftersom den är mycket ljusare än den gråa mattan...
Vanesak säkert.

Just nu slappar vi framför tv:n med kaffelatte och mjölkchokladkaka i tusen bitar....sonen vann den på julmarknad i Vällingby Centrum, den va iskall och han tappade den i marken :D
Funkar bra ändå.... :)

Go? fortsättning <3

Nöjd med nya mattan :)

Av myris - 26 december 2017 09:38

Jo, innan jul så beställde jag en stor vit matta. Den kom två dagar innan jul. Eftersom barnbarnet vårat skulle komma till julafton, så lät jag den gamla mattan ligga kvar i vardagsrummet :)
Och spilla blev det, både choklad och must och lite annat, så min tanke va klok.

Idag är det dags att lägga på den nya, kommer bli sååå fint <3

Men först lite frukost, sen städa och fixa lite :)
Ha en fin dag/Kram Myris

Nya mattan från Ellos <3

Den mattan vi har idag, lägger jag in i i ett annat rum :)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards