Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av myris - 1 augusti 2012 18:54

Vilken underbar dag jag haft! Först jobbade jag 9-12, sen ut o shoppade loss!! :)
Massa kläder, skor & lite till sonen (22 år) , tvungen för att det är så kul att överraska ;)
Lite Ducati kläder till sambon, som för övrigt äger, älskar & kör sina Ducati! :)
Krabb&räksallad blev det till middag för mig.....sen träning på gåbandet!
....måste ner massaor i vikt,,,, men kunde min svägerska gå ner 75 kg hemma, så kan jag gå ner 15 kg! ;)

Ha en underbar kväll!
Kram Myran :)

Av myris - 1 augusti 2012 07:20

 Äntligen   har jag kommit mig för att starta en blogg! Tankarna har funnits där länge,,,men tyckte inte jag hade nått speciellt att skriva om.

Gillar ju att skriva, så nu jäklar.....   


Jag som skriver är en kvinna på 45 år, med sambo o två vuxna barn, samt sambons två, en 8 åring o en utflugen! Haha...ja, det blev lite rörigt nu.


Som särbo i 3,5 år, 7mil emellan o många långa bilresor.  Efter 30 år i Roslagen packade jag kartongerna o sa upp min fasta tjänst och ordnade springvik på förskolorna runt Hässelby. Lämnade min lilla 2:a på 55 kvm o flyttade in i en 7 rums villa! Ojoj...lite större bara....

Efter 3 veckor fick jag en fast tjänst på en förskola i närheten!  

Så glad att jag vågade släppa taget o allt detta tack vare min stora Kärlek!!!


oj, vad tiden går,,,måste äta frukost o sen ta mig till jobbet! hihi....

HA EN FIN DAG! Kram Myran




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards