Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av myris - 29 augusti 2012 22:15

Postade brevet åt sonen klockan åtta på morgonen,,, sen bar det av mot bästaste barndomsvännen Lotta i Märsta, där blev det fika o massa underbart prat!

Sen gick resan vidare mot min ryggknäckare i Norrtälje, ryggen var ovanligt bra, yes.... Efter att ha gått där sen 2010 så börjar det bli riktigt bra! Fast frisk rygg får jag aldrig, men jag kan leva med ett besök varje månad istället för var o varannan dag som det var när jag startade, efter jag blivit påkörd i bilen 2009!

Efter ryggfix vidare mot en ytterligare vän vid namn Lotta, fast hon bor i Rimbo. Kaffe, massa prat, en kasse med självodlade tomater, persikor o en gurka! Tack snälla Lotta! :)

Äntligen!!
Ha en lugn o rofylld natt!

Kramen // Myran :)

Av myris - 29 augusti 2012 07:42

Känner mig mer utvilad o det känns som medicinen fungerar bättre än den andra. Inte vet jag om det är pga att jag är helt sjukskriven också....detta känns inspirerande! ;)

Idag blir det att åka till min ryggdoktor o sen kanske strosa runt i Norrtälje o kika lite efter det.

Först ska jag posta ett viktigt brev om en bostad till sonen! Hoppas att han äntligen får ett eget boende, o kan få rå sig själv! <3
Det känns som att det är hans tur nu att få må bra! :)

Håller alla tummar o tår, vi får se hur det går......

Ha en underbar dag!
Kramar Myran

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards