Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av myris - 21 augusti 2012 08:00

I söndags åkte jag o Jörgen till mitt gudbarn Moa som fyller 6 år! <3
Paketen blev ett halsband m ett hjärta, o ett litet hängande M på!
Lite pyssel i det andra, små söta askar att klistra glitter o guld på! :)

Vi gick upp och hon visade allt fint hon fått den dagen hon hade kalas för kompisarna,,,, ojoj, tiderna förändras, när mina barn var små köpte man en målarbok o pennor kanske,,, idag handlar man tydligen för minst en femhundring,,,, : /

Efter det fikade vi på deras altan, massa gott!

Sen måste man in och bara titta runt å mysa,, dom har ju så otroligt jäkla bra smak på tapeter golv o inredning ;)
Vad dom än gör, Så blir det bra! :)

Sen tackade vi för oss & körde hemåt!

Ha det bra!
Kram Myran

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards