Alla inlägg under juli 2017

Av myris - 4 juli 2017 12:49

Nu har sambon och jag Storstädat klart undervåningen här hemma. Känns mycke bättre att njuta av semestern om allt det är klart....
Han dammsög och plockade undan saker och jag dammade och skurade golven. Nu är vi nöjda <3

Inget vidare väder ute, men blir det bättre så grillar vi ikväll :)
Må gott~för det gör jag <3

Av myris - 3 juli 2017 18:47

Såg i en Facebookgrupp om köp och säljes bortskänkes ett solparasoll.
Vi har ändå tänkt köpa ett liknande, så då kunde vi lika gärna ta ett som är helt men solblekt :)
Det kommer ju vårat ändå bli, så det enda vi köpte var en stadig fin parasollfot i granit :)
Tre minuters bilresa... :D
Älskar återbruk och det blev såå fint!

Vi har ju sol hela dagen här <3

Av myris - 2 juli 2017 16:29

Min fin vän Nettan och jag cyklade till Vällingby centrum vid 10.30 tiden, jättemysig tur.
Gick bra fast jag är otränad på cykel :)
Lämnade igen lite kläder jag inte kunde ha och köpte lite nya slappa linnen att ha nu i sommar.
Kikade runt i massa butiker och bara hade det bra, vid 12 åt vi lunch på en Kina, det blev buffé.

Va hemma igen vid 15.30 ca, det blev en skön tur.

Ha det så bra

Av myris - 1 juli 2017 08:50

Fick ett tips av en kollega att dricka ett glas jummet vatten med citron i varje morgon, det ska hjälpa till att sätta igång lymfsystemet också :)

Sagt och gjort, igår köpte jag hem gula fina citroner.
Så nu har jag pressat och druckit ut halva glaset på tom mage, helt ok faktiskt.

Har ju bestämt mig för att denna semester ska gå i hälsans tecken, så om en liten stund blir det ut på en powerwalk i ca 50 minuter.
Jag ska gå fort och anstränga mig så lymfsystemet kommer igång igen, sen ska jag även hoppa, sa min kollega.

Bra enkla tips!
Otränad är jag men det ska vändas nu <3

.......Fokus på mig själv och mitt mående...det ska komma i första hand...,

Ha en underbar lördag~Kram

Druckit ur hälften och det va riktigt gott faktiskt <3

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards