Alla inlägg den 5 juli 2017

Av myris - 5 juli 2017 07:51

Efter allt jobbigt promenerande i snabb takt, så känns det jätte skönt i kroppen idag :)
Känns att kroppen gillar att jobba, mina muskler mår bra, det är en sån här känsla som gör att man vill fortsätta träningen, känner mig jäkligt frisk och vill verkligen ge mig själv det bästa för att få må bra.
Satsar på att börja gymma tre dagar i veckan och powerwalka 2 dagar per vecka. Jag som varit helt inaktiv sen 2013. Känns så motiverande :))
.....hade nån sagt till mig för några månader sen, att jag skulle börja tänka träning 5 dag/vecka, så, Nej....inte en chans....

Men nu är jag äntligen på gång ordentligt även med kosten och jag har ändrat mitt tankesätt.
Jag vill må bra och inte äta massa skräpmat och onyttigheter. Jag lider av sockerberoende och måste verkligen tänka till innan jag gör fel val, förut har det inte bekommit mig, ville jag ha en 200 g choklad varann dag så köpte jag väl det....brydde mig inte va jag stoppade in i munnen....

Nu är jag medveten och gör sunda val, för MIN skull, har nog alltid satt mig själv i andra hand, viktigt att alla andra ska må bra....men Nu har det vänt, jag pratar till mig själv som jag skulle gjort till en fin vän <3
.....Är sååå nöjd..,,,

Tack för att jag får dela med mig av min resa~ha en fin dag :)

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards