Alla inlägg under augusti 2012

Av myris - 12 augusti 2012 10:11

Lägger upp en bild på nästan färdigmålade sängskåpet! :)

Kram Myran

Av myris - 12 augusti 2012 10:00

Äntligen har jag fått orken tillbaka för att måla om våra sängskåp! :)
Jätte nöjd!!

Av myris - 8 augusti 2012 09:13

Halloj!

 

Idag blir det jobb o lite fix här hemma , startade mrgonen med en stor kopp kaffe!

 

Ska nu gå in och kolla om det finns nått kul att göra inne i Stockholm idag, för mig & och min   !

Kanske nån mysig restaurang, museeum, bio eller teater!

Ge mig gärna tips på nått kul!

 

Ha en fin dag!

 

Kram Myran

 

 

Av myris - 5 augusti 2012 22:33

Den här dagen blev en riktig utedag på tomten, gräset klipptes, rensade ogräs o fixade!
Mår verkligen bra av att pyssla ute, lite som att städa inne, nöjd när det är klart! :)

Gick in vid åtta å sjönk ner i soffan med min <3

Härlig dag!

Kram Myran

Av myris - 4 augusti 2012 21:35

Resans mål idag var Sigtuna, upp på hojen bakom min <3 o iväg!
Idag var jag lite stel o rädd(hållet på å lär mig) ;)
Middagen blev på en uteservering
, fil'e mingong black&white! :) mums.

Sen blev det fart hemåt till den kalla ölen som väntade ;)

Halvligger i soffan å läser boken: Så dumt! Av Mia Törnblom, jäkla bra bok, vilken otrolig människa hon är alltså! :)

Njuter vidare bredvid min sambo i soffan med min bok!!!

Kramar från Myran

Av myris - 4 augusti 2012 07:17

Oj, missade at skriva igår.... ;)

Ikea blev det iallafall! Letade inredningsdetaljer till gästtoan hemma.
Hittade lite faktiskt! ;)
Det blev nya handdukar, en matta i grönt, kanske en grön jag inte gillar.... men bara för att förnya o få ihop det med resten!
Lite blommor vaser o zinkkrukor.

När jag kom hem storstädade jag hela gästtoan, in med allt, o det vart så fint! :)

Nöjd o glad efter ännu en härlig dag!

Ha det bäst!

Kram Myran :)

Av myris - 2 augusti 2012 20:50

Och jag som inget skulle göra efter jobbet :) , hamnade i stolen hos bästa frissan i Vällingby!
Slingor o topparna klippta.
Middag blev kinamat o sen tränade jag! :)
Nu dusch o sen lite soffhäng med min <3.
Trevlig kväll på er!
Kram Myran

Av myris - 2 augusti 2012 08:15

Inte ofta man vaknar utsövd,,,,men i natt har jag utnyttjat alla timmarna!   

Idag ska jag bara satsa på att vila upp mig efter jobbet! Lite läsning i nyinköpta "topphälsa" och  naturligtvis träning på gåbandet. Känner mig nöjd som kommit igång så bra!

Jag ska kämpa med vikten,,,för jag Vill komma i form o må bra!

Nån som har några bra tips att dela med sig av, så säg gärna till!!   


Tack på förhand, och ha en FANTASTISK dag,,,för det ska jag!

 

Kram Myran

Presentation

En glad o positiv tjej på 50år,skriver o berättar om min vardag!

Älskar att fixa hemma med inredning o mys! :)

Kämpar med övervikten, tar gärna emot tips o idéer!

Kram Myran ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!

Gästboken!

Skriv gärna en liten hälsning!   


Ovido - Quiz & Flashcards